CENTRUL CULTURAL PITESTI

 

Anunț privind organizarea unui concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a unui post vacant de consilier juridic gradul IA – studii superioare, din cadrul Compartimentului Financiar – Contabil, Juridic şi Resurse umane

 

 

 

Centrul Cultural al Municipiului Pitești organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției de execuție contractuală vacantă de consilier juridic gradul IA – studii superioare, din cadrul Compartimentului Financiar – Contabil, Juridic şi Resurse umane.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  1. a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are vârsta minimă de 18 ani împliniți;
  4. d) are capacitate deplină de exercițiu;
  5. e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • Vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.
  • Studii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul juridic;
  • Certificat de absolvire a unui curs de achiziţii publice.

Concursul va consta într-o probă scrisă și un interviu, constând în întrebări din legislația prevăzută la secțiunea Bibliografie.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 30 mai 2017, ora 15.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor, la Centrul Cultural al Municipiului Pitești, situat în Municipiul Pitești, Str. Craiovei nr.2, Casa Cărții, la economist Buşe Tatiana, secretar comisie, telefon 0248/21.99.76;

– proba scrisă va avea loc în data de 08 iunie 2017, ora 10.00, iar proba interviu în data de 14 iunie 2017, ora 10.00, la sediul Centrului Cultural al Municipiului Pitești, situat în Mun. Pitești, Str. Craiovei nr.2, Casa Cărții. Rezultatul fiecarei probe se afişează în termen de 1 zi lucrătoare de la ora finalizării acestora la avizierul Centrului Cultural al Municipiului Pitești, precum și pe pagina de internet a instituției, www.centrul-cultural-pitesti.ro. Contestaţiile pentru fiecare probă se pot depune în termen de 1 zi lucrătoare de la afişarea acestora, iar rezultatele finale vor fi afişate în termen de 1 zi lucrătoare.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția entru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcţiei contractuale vacantă de consilier juridic gradul IA – studii superioare, în cadrul Compartimentului Financiar – Contabil, Juridic şi Resurse umane:

  1. U.G. nr. 118/21.12.2006 privind înfiinţarea, organizarea şi desfăşurarea activităţilor aşezămintelor culturale;
  2. Regulamentul de organizare şi funcţionare al Centrului Cultural al Municipiului Pitești, aprobat prin H.C.L. nr. 246/19.06.2014;
  3. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locală, republicată;
  5. Legea nr. 53/2003 (CodulMuncii);
  6. Legea nr.284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
  7. Legea nr. 8/14.03.1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe;
  8. Legea nr. 98/2016, privind achiziţiile publice;
  9. HG nr. 395/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului – cadru din Legea nr. 98/2016;
  10. Legea nr. 72/2013, privind măsurile pentru combaterea întârzierii în executarea obligaţiilor de plată a unor sume de bani rezultând din contracte încheiate între profesionişti şi între aceştia şi autorităţi contractante.

 

2017-05-08T12:58:19+03:00