Anunț privind organizarea unui concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată,

a unui post vacant de inspector de specialitate,  gradul I – studii superioare,

din cadrul Compartimentului Financiar – Contabil, Juridic şi Resurse Umane

 

 

Centrul Cultural al Municipiului Pitești organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției de execuție contractuală vacantă de inspector de specialitate, gradul I – studii superioare, din cadrul Compartimentului Financiar – Contabil, Juridic şi Resurse Umane.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  1. a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are vârsta minimă de 18 ani împliniți;
  4. d) are capacitate deplină de exercițiu;
  5. e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • Vechime în specialitatea studiilor: minimum 2 ani.
  • Studii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă, profil economic sau juridic;
  • Certificat de absolvire a unui curs de achiziţii publice;
  • Experiență minimum 1 an în domeniul achizițiilor publice dovedite cu documente justificative (contract individual de muncă și/sau fișă de post, sau alte documente relevante);

Concursul va consta într-o probă scrisă și un interviu, constând în întrebări din legislația prevăzută la secțiunea Bibliografie.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 16 octombrie 2017, ora 14.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor, la Centrul Cultural al Municipiului Pitești, situat în Municipiul Pitești, Str. Craiovei nr.2, Casa Cărții, la Saita Carmen, secretar comisie, telefon 0248/21.99.76; 0725026299

– proba scrisă va avea loc în data de 24 octombrie 2017, ora 10.00, iar proba interviu în data de 27 octombrie 2017, ora 10.00, la sediul Centrului Cultural al Municipiului Pitești, situat în Mun. Pitești, Str. Craiovei nr.2, Casa Cărții. Rezultatul fiecarei probe se afişează în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la ora finalizării acestora la avizierul Centrului Cultural al Municipiului Pitești, precum și pe pagina de internet a instituției, www.centrul-cultural-pitesti.ro. Contestaţiile pentru fiecare probă se pot depune în termen de 1 zi lucrătoare de la afişarea acestora, iar rezultatele finale vor fi afişate în termen de maxim 1 zi lucrătoare.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Atribuții generale și specifice prevăzute în fișa postului, pentru postul de inspector de specialitate, gradul I, studii superioare

  • centralizează achizițiile propuse de compartimentele instituției;
  • elaborează și actualizează Programul Anual de Achiziții Publice;
  • elaborează documentaţia de atribuire, în funcţie de specificul documentaţiei respective şi

de complexitatea problemelor care urmează a fi rezolvate în contextul aplicării procedurii de atribuire şi răspunde de întocmirea documentaţiei de atribuire, în conformitate cu legislaţia în vigoare, pentru achiziţiile de produse, servicii și lucrări prevăzute în Programul Anual al Achiziţiilor Publice şi al căror responsabil este.

  • răspunde de stabilirea circumstanţelor de încadrare prevăzute în actele normative în    domeniu pentru aplicarea fiecărei proceduri de atribuire sau achiziţie directă;
  • asigură transmiterea în S.E.A.P. a documentelor necesare derulării și finalizării achizițiilor directe, procedurilor simplificate și a celorlalte procedure legale;
  • participă în comisiile de evaluare a ofertelor în vederea atribuirii contractelor de achiziţie publică;
  • comunică ofertanţilor rezultatele participării la procedura de achiziţie publică;
  • asigură constituirea şi păstrarea dosarului achiziţiilor publice ;
  • administrează contractele de achiziții publice;
  • alte atribuții specifice în fișa postului.

 

BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea funcţiei contractuale vacantă de inspector de specialitate, gradul I – studii superioare, în cadrul Compartimentului Financiar – Contabil, Juridic şi Resurse umane:

  1. U.G. nr. 118/21.12.2006 privind înfiinţarea, organizarea şi desfăşurarea activităţilor aşezămintelor culturale;
  2. Regulamentul de organizare şi funcţionare al Centrului Cultural al Municipiului Pitești, aprobat prin H.C.L. nr. 246/19.06.2014;
  3. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Legea nr. 53/2003 (Codul Muncii), actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  5. Legea nr. 98/2016, privind achiziţiile publice;
  6. HG nr. 395/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului – cadru din Legea nr. 98/2016;

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială www.centrul-cultural-pitesti.ro.

Relații suplimentare se obțin la sediul Centrului Cultural al Municipiului Pitești, Mun. Pitești, Str. Craiovei, nr.2, Casa Cărții, telefon 0248/21.99.76.

 

 

Director,
Salub Carmen Elena

 

2017-10-02T11:09:41+03:00